Verzending & bestellingen
Alle bestellingen worden gratis en met Track & Trace code verzonden. Zodra een bestelling geplaatst is krijg je direct een bevestiging per e-mail met een overzicht van je bestelling.
Als je bestelling verzonden is ontvang je een mail met daarin de Track & Trace code. Met de link in deze mail kan je zien wat de status van de verzending van jouw bestelling is. Je kan de Track & Trace code ook invoeren op één van de volgende websites:
Nederland: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace
België: https://track.bpost.cloud/
Levertijd
Nederland:
- Maandag t/m vrijdag: Voor 23:59 besteld = morgen in huis
- Zaterdag besteld of zondag voor 16:59 besteld = maandag in huis
België:
- Maandag t/m vrijdag: Voor 22:00 besteld = morgen in huis
- Zaterdag en zondag besteld = dinsdag in huis
Verzendkosten
Nederland & België
Alle bestellingen naar Nederland & België worden helemaal gratis verzonden.
Veel gestelde vragen
Wat is de verzendtijd?
Nederland:
- Maandag t/m vrijdag: Voor 23:59 besteld = morgen in huis
- Zaterdag besteld of zondag voor 16:59 besteld = maandag in huis
België:
- Maandag t/m vrijdag: Voor 22:00 besteld = morgen in huis
- Zaterdag en zondag besteld = dinsdag in huis
Is de verzending gratis?
Ja! Alle bestellingen worden helemaal gratis verzonden.
Waar is mijn pakketje?
Nadat je bestelling verzonden is ontvang je een e-mail met daarin de Track & Trace code. Klik op de link in de mail of vul de code in op één van de volgende websites om de status van de verzending te bekijken:
Nederland: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace
België: https://track.bpost.cloud/nl
Let op: het kan zijn dat je bestelling in de brievenbus is afgeleverd.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?
Heb jij je bestelling niet ontvangen? Stuur dan alsjeblieft even een e-mail naar support@primesound.nl met je bestelnummer. We kijken graag even met je mee!
Let op: het kan zijn dat je bestelling in de brievenbus is afgeleverd.