Veel gestelde vragen
Verzending
Wat is de verzendtijd?
Nederland:
- Maandag t/m vrijdag: Voor 23:59 besteld = morgen in huis
- Zaterdag besteld of zondag voor 16:59 besteld = maandag in huis
België:
- Maandag t/m vrijdag: Voor 22:00 besteld = morgen in huis
- Zaterdag en zondag besteld = dinsdag in huis
Is de verzending gratis?
Ja! Alle bestellingen worden helemaal gratis verzonden.
Waar is mijn pakketje?
Nadat je bestelling verzonden is ontvang je een e-mail met daarin de Track & Trace code. Klik op de link in de mail of vul de code in op één van de volgende websites om de status van de verzending te bekijken:
Nederland: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace
België: https://track.bpost.cloud/nl
Let op: het kan zijn dat je bestelling in de brievenbus is afgeleverd.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?
Heb jij je bestelling niet ontvangen? Stuur dan alsjeblieft even een e-mail naar support@primesound.nl met je bestelnummer. We kijken graag even met je mee!
Let op: het kan zijn dat je bestelling in de brievenbus is afgeleverd.
Retournering & terugbetaling
Is retourneren gratis?
Ja! Bestellingen kunnen gratis geretourneerd worden binnen 30 dagen.
Wat is de retourtermijn?
Bestellingen kunnen tot 30 dagen na ontvangst aangemeld worden voor retour. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
- Het product(en) moet binnen 30 dagen na ontvangst aangemeld worden voor retour. Hierna heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
- Het product dient schoon te zijn.
- Het product dient onbeschadigd en niet zichtbaar gebruikt te zijn.
- De volledige verpakkingsinhoud + verpakking moet geretourneerd worden.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Voor alle instructies met betrekking tot het retourneren van bestellingen verwijzen we je graag naar deze pagina.
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Als je een product wilt ruilen, stuur dan het ongewenste product naar ons terug en koop het product dat je wel graag wilt hebben. Zodra we het ongewenste product in goede orde hebben ontvangen, zal je hier een terugbetaling voor ontvangen.
Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Nadat het geretourneerde product weer bij ons binnen is gaan wij aan de slag om de retour te verwerken. Wij streven ernaar om retouren binnen 7 dagen te verwerken. Zodra je retour goed verwerkt is, krijg je hier een bevestigingsmail van en wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort. Het aankoopbedrag wordt overgemaakt naar het rekeningnummer waarmee de aankoop is gedaan.
Betalingen & bestellingen
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
Wij accepteren de volgende betalingsmethodes:
• iDeal
• Paypal
• Bancontact
• American Express
• Maestro
• Mastercard
• Visa
• Apple Pay
• Google Pay
• Shop Pay
Krijg ik een bevestigingsmail na het plaatsen van mijn bestelling?
Jazeker! Na het plaatsen van een bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail in het opgegeven e-mailadres. In deze mail kun je onder andere je bestelnummer vinden. Het kan zijn dat de mail in je spambox terecht is gekomen (ongewenste mail).
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te annuleren of de gegevens aan te passen zodra een bestelling is geplaatst. Dit komt omdat we na elke bestelling direct aan de slag gaan om deze te verwerken. Dit doen we zodat we jouw bestelling zo snel mogelijk kunnen bezorgen.
Niet tevreden met het product? Geen probleem! Je kan je bestelling gratis retourneren binnen 30 dagen.
Garantie
Wat is jullie garantietermijn?
Op alle producten van PrimeSound zit een garantietermijn van 18 maanden. De garantietermijn gaat in op de datum van aankoop.
Wat valt er precies onder de garantie?
Op elke bestelling heb je als consument recht op de wettelijke bepalingen omtrent garantie. De wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Wat valt er niet onder de garantie?
• Normale slijtage
• Schade veroorzaakt door onjuiste reparatie of onjuist gebruik.
• Schade door externe bronnen/factoren
• Schade door derden
• Schade door eigen schuld van de klant
• Geheel of gedeeltelijk ontmanteld product
• Reparaties uitgevoerd door derde partijen
• Gestolen of verloren producten
• Artikelen waarvan de garantietermijn verlopen is
• Artikelen zonder geldig aankoopbewijs
• Niet kwaliteitsgerelateerde problemen
• Gratis of tweedehands artikelen
Hoe kan ik aanspraak maken op de garantie?
Wil je een garantieclaim indienen? Volg dan alsjeblieft de stappen op de pagina over ons garantiebeleid. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.